Naši zaměstnanci se představují
Vaše objednávky zpracujeme, poradíme Vám a poskytneme informace o dodacích lhůtách. Kromě toho Vám vytvoříme cenovou nabídku speciálně pro Vaše vozidlo nebo Vám pomůžeme v případě montážních problémů. Jsme zde pro Vás, ať už před či po zakoupení.
Oddělení servisní horké linky
















Návrat
Přebíráme telefonické zpracování Vašich objednávek vrácení a jsme v kontaktu s poskytovatelem sběrných služeb za účelem vyzvednutí zboží u Vás doma. Po obdržení a kontrole zboží rozhodneme o výši náhrady nákladů.






Oddělení technické podpory
V první řadě Vám poradíme s technickými problémy a pomůžeme s dotazy ohledně montáže. Díky našim praktickým zkušenostem z různých dílen jsme dokonalými poradci v otázkách tažného zařízení a montáže. Při montáži tažného zařízení v našich montážních střediscích přebíráme dálkové kódování vozidla.









Elektronický obchod
Specializujeme se na optimalizaci a neustálé zlepšování našeho internetového obchodu. Záleží nám přitom na tom, abychom Vám poskytli uživatelsky příjemný zážitek z nakupování. Prostřednictvím našich kanálů sociálních médií nebo našeho newsletteru, který také interně zpracováváme, se vždy dozvíte aktuální novinky o společnosti Rameder.



Nákup
Jsme zodpovědní za správu všech položek v našem internetovém obchodě. Kromě toho neustále sledujeme zásoby našich produktů a analyzujeme trh za účelem získání nových potenciálních výrobců a produktů, abychom náš sortiment neustále rozšiřovali.







Oddělení účetnictví
Jsme zodpovědní za veškeré činnosti související s platy, náklady a financemi. Mezi naše další úkoly patří příprava výplatních pásek, vytváření měsíčních a ročních účetních uzávěrek podle obchodního zákoníku.








Oddělení IT
V první řadě podporujeme celou společnost v případě technických problémů a potíží. Dále jsme zodpovědní za správu našich nejrůznějších systémů, údržbu systému správy zboží SAP a správu našeho interního hardwaru a softwaru.







Oddělení skladu



















Stážisti


