137.000 produktů vždy skladem

FAQ

V této rubrice jsme se snažili zodpovědět na všechny otázky, které se točí kolem našich platebních metod a způsobů dodání stejně jako ochrany osobních údajů a obsluze webových stránek. Rovněž jsme zde zodpověděli nejdůležitější dotazy k produktům a jejich technice.

Obecné dotazy
Je možné porovnání produktů v internetovém obchodě?

V našem internetovém obchodě spolu můžete porovnat více produktů a to na stránce s detailem produktu přes funkci "porovnat" přidáním příslušného produktu k výběru. Pod sekcí "Porovnání produktů" (na horní liště), můžete nyní najít všechny produkty k porovnání. Produkty jsou v seznamu uvedené tabulkově se všemi detaily a technickými údaji a to umožňuje optimální porovnání.

Mohu produkt z porovnání produktů vymazat nebo rovnou objednat?

Ano. Chcete-li produkt z tohoto seznamu vymazat, jednoduše pod produktem klikněte na tlačítko „produkt odstranit“. Ke snadnému objedání zboží je rovněž pod každým produktem tlačítko „přidat do košíku.“ Kliknutím na tuto ikonu se produkt automaticky přidá do Vašeho nákupního košíku a odtud může být objednán.

Jak si mohu vybrat moje vozidlo v internetovém obchodě?

Vaše vozidlo si můžete vybrat pomocí komfortního vyhledávání „krok za krokem“.

Proč se mně nezobrazuje žádné hodnocení k vybranému produktu?

Pokud není zveřejněno žádné hodnocení produktu, nemůžete toto tlačítko zvolit. Hodnocení produktu můžete však napsat sami. Pro to se musíte přihlásit s Vašimi přistupovými údaji. Jste-li přihlášeni, otevřete se vyskakovací okno a nyní již můžete začít s hodnocením. Pokud tomu tak není, vypněte, prosím, blokování vyskakovacích oken Vašeho internetového prohlížeče.

Mohu doporučit zajímavý produkt?

Ano. Pokud kliknete na tlačítko „doporučit“, otevře se okno, do kterého můžete následně zadat e-mailovou adresu odesílatele a příjemce stejně jako dodatečný komentář.

Kde mohu najít návod k montáži produktu?

Na stránce s detailem produktu se pod tlačítkem „Návody k montáži“ nachází návod/y k montáži od výrobce produktu. Zde můžete najít dostupnou dokumentaci k montáži nebo případně také doplňkové fotografie.

Mohu získat zvláštní podmínky, případně slevy u většího množství?

Při zadání určitého množství produktu se Vám zobrazí informace, že od tohoto množství … můžeme zajistit zvláštní podmínky. Prosím, kontaktujte tímto náš zákaznický servis na e-mailu: info@tazne-rameder.cz.

Musím se k vytvoření objednávky u RAMEDERA registrovat?

Ne. Vaši objednávku můžete provést bez registrace. Klikněte během objednávání na tlačítko „přejít k pokladně“ a v sekci „Jsem nový u Ramedera“ vyplňte bod „Soukromý zákazník“, poté klikněte na tlačítko „další“. V sekci „Přihlašovací údaje“ vyplňte pouze Váš e-mail bez zadání hesla a dále už jen vyplňte veškeré potřebné údaje pro odeslání objednávky v sekci „Fakturační příp. dodací údaje“ a opět pokračujte kliknutím na tlačítko „další“.

Co mám dělat, když zapomenu heslo?

V procesu objednávky klikněte u bodu registrace na tlačítko „Zapomněli jste heslo?“. Automaticky poté obdržíte vygenerovaný e-mail, ve kterém Vám bude sděleno Vaše heslo.

Jak se mohu u RAMEDERA zaregistrovat?

Pokud jste umístili všechny produkty do nákupního košíku, klikněte na tlačítko „přejít k pokladně“. Zde se máte možnost zaregistrovat jako nový zákazník.

Jaké údaje ode mě potřebuje RAMEDER, abych se mohl nechat zaregistrovat jako zákazník?

Potřebujeme znát Vaše jméno a příjmení, kompletní adresu stejně jako e-mailovou adresu. Vy sám/sama si zvolíte heslo pro Váš přístup k RAMEDERU.

Jak si mohu u RAMEDERA objednat?

U nás máte možnost objednání v internetovém obchodě nebo e-mailem.

Existuje katalog pro soukromé zákazníky?

Ne. Pouze firmy z oblasti automobilového průmyslu obdrží náš katalog prodejce. Jste vlastníkem firmy z automobilového průmyslu? Pošlete nám Váš výpis ze živnostenského rejstříku případně živnostenský doklad (registraci obchodní činnosti nebo hlavičkový papír s firemním razítkem) e-mailem.
Pro všechny zákazníky, kteří nejsou činní v automobilovém průmyslu, jsme v našem internetovém obchodě umístili nejnovější a kompletní sortiment výrobků.

Kde najdu všeobecné obchodní podmínky (VOP) firmy RAMEDER?

Ty jsou uloženy v sekci „Právní informace“ pod bodem „Všobecné obchodní podmínky“.

Jak mohu kontaktovat firmu RAMEDER?

Naše poštovní a e-mailová adresa jsou uloženy v sekci „Zákaznický servis“ pod bodem „Kontakt“.

Dotazy k platebním metodám
Jaké mám možnosti platby jako zákazník firmy RAMEDER?

U nás můžete platit platební kartou (VISA/MasterCard), přes PayPal, okamžitým převodem nebo platební kartou Maestro.

Co znamená platba na dobírku?

Pokud si objednáte zboží na dobírku, fakturovanou částku zaplatíte dodávajícímu řidiči rovnou při dodání.

Co znamená platba platební kartou?

Máte možnost nám zaplatit s kartou Visa nebo Master/Eurocard. K tomu potřebujeme číslo kreditní karty, datum platnosti stejně jako bezpečnostní kód karty. Přenos Vašich dat se provádí skrz bezpečnou zašifrovanou metodu přenosu.

Co znamená Paypal?

PayPal je online platební služba, se kterou můžete platit Vaše on-line nákupy rychle, snadno a bezpečně, ať už u eBay nebo v jiných internetových obchodech. Více než 100 milionů členů v současnosti využívá PayPal. Profitujte také z výhod, které Vám nabízí registrace u PayPal. Přes PayPal platíte snadno jen s několika málo kliknutími. Prodejce dostane své peníze ihned, jakmile potvrdíte Vaší platbu. Váš bankovní účet a údaje kreditní karty nebudu prodejci dál předány.

Proč se spoléháme na PayPal?

Zákazník je pro nás na prvním místě, tzn. že neustále optimalizujeme nákupní zážitek našich zákazníků. Našim cílem je utvářet průběh nákupu s PayPal ještě jednodušší a transparentnější. Spoléháme se na PayPal, kde jsou již integrovány nejběžnější platební metody a my můžeme jen těžit ze zkušeností, které PayPal učinil se svými 5 miliony německých členů.

Jak se mohu zaregistrovat u PayPal?

V rámci nákupního procesu budete dotázáni, za chcete dokončit svůj nákup přes PayPal nebo použijte tlačítko zobrazené na pravé straně „Registrujte se nyní“. Tím se dostanete přímo k registraci PayPal. Registrace je samozřejmě zdarma.

Dotazy k dopravě
Od kterého přepravce bude zboží doručeno?

Doručení Vaší zásilky se uskuteční prostřednictvím UPS.

S jakou dodací lhůtou mohu počítat?

Dostupné produkty Vám budou dle standartního dodání zaslány během 2-3 pracovních dnů prostřednictvím UPS.

Co znamená standardní způsob dopravy?

Ve standardní zásilce Vám budou produkty zaslány během 2-3 pracovních dnů prostřednictvím UPS.

Jak poznám, jestli je produkt dostupný?

Dostupnost produktů se Vám zobrazí v detailu produktu stejně jako v přehledném seznamu.

zelená - ihned k dodání
žlutá - neznámý termín dodání
žlutá/zelená - k dodání během 2-3 dnů
červená - není k dispozici

S jakými náklady na dopravu mám počítat?

Náklady na dopravu jsou závislé na zvolené metodě platby, hmotnosti zásilky stejně jako státu, do kterého se zásilka uskuteční. Podrobné informace jsou k dispozici pod bodem „Náklady na přepravu“ v sekci „Zákaznický servis“.

Mohu si vybrat odlišnou dodací adresu?

Ano. Vaši objednávku si můžete nechat dodat na jinou dodací adresu. Pokud jste se registroval/a jako zákazník, můžete si uložit až 6 různých dodacích adres v sekci „Můj účet“.

Mohu změnit dodací adresu?

Ano. V sekci „Můj účet“, můžete kdykoliv pomocí tlačítka „změnit adresu“ změnit adresu dodání. Vymazat adresu je možné pomocí tlačítka „vymazat adresu“.

Mohu si nastavit výchozí dodací adresu?

Ano. V sekci „Můj účet“ si můžete pomocí tlačítka „Nastavit jako výchozí dodací adresu“ uložit jako výchozí dodací adresu jednu z Vašich uložených dodacích adres.

Mohu si vyhledat určité číslo objednávky?

Ano. V sekci „Můj účet“ si pod sekcí „Moje objednávky“ máte možnost vyhledat číslo objednávky. Můžete si také nechat zobrazit objednávky od určitého časového období nebo posledních 5, 10, 25 či 50 objednávek.

Co mám dělat, pokud je můj balík doručen poškozený?

V takovém případě je velmi důležité, abyste se nám okamžitě ozval/a, abychom mohli oznámit přepravci škodu při přepravě. Pokud by byly části zboží poškozené nebo chyběly, pošleme Vám tyto díly jako náhradní nebo zásilku kompletně vyměníme. Také je pro nás velmi nápomocné, když nám pošlete fotky poškozené zásilky e-mailem.

Žádáme Vás, abyste zboží nepřebíral/a, pokud se jedná o zjevné poškození při přepravě, tzn. že je viditelně poškozená již vnější (povrchová) část balíku.

Mohu vrátit chybně objednané zboží?

Všechny produkty nám můžete poslat zpět bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení. Zboží nesmí být poškozené a musí být vráceno se vším původním příslušenstvím a prodejním obalem včetně výplně. Můžete nás kontaktovat e-mailem. Pro více podrobností si, prosím, přečtěte naše všeobecné obchodní podmínky.

Mohu změnit své heslo?

Ano. V sekci „Můj účet“, můžete změnit Vaše heslo. Podmínkou je, že jste již přihlášeni.

Je moje objednávka po výběru platebních a dodacích podmínek již odeslaná?

Ne. Předtím než dokončeníte Váš proces objednávky, obdržíte ještě jednou přehled o zákazníkovi, fakturu příjemce, případně odlišnou dodací adresu, vybranou platební metodu a způsob dopravy stejně jako i produkty nacházející se v nákupním košíku. Znovu budou také uvedeny náklady na dopravu. Až kliknutím na tlačítko „dokončit proces objednávky“ nám bude Vaše objednávka nejdříve předána.

Obdržím potvrzovací e-mail od firmy RAMEDER?

Ano. Když Vaši objednávku přijmeme, obdržíte od nás e-mail. Ten obdžíte také, pokud jsme Vaši objednávku již zpracovali a připravuje se k expedici.

Je možné sledování zásilky na internetu?

Ano. Pokud se přihlásíte, máte možnost prohlédnout si v sekci „Můj účet“ aktuální stav Vaší objednávky. Pokud má objednávka status „odeslána“ je možné sledování zásilky. Ke spuštění sledování zásilky klikněte na „detail“.

Co se stane, když je termín dodání odložený?

V tomto případě od nás obdržíte e-mail. Pokud by pro Vás byla nová dodací lhůta příliš dlouhá, můžete objednávku zrušit.

Co dělat, když při dodání zboží není nikdo k zastižení?

Pokud jste nebyli při doručení prostřednictvím UPS zastiženi, obdržíte oznamovací lístek, na kterém je zaznamenáno telefonní číslo servisu, se kterým si můžete domluvit nový termín dodání.

Doručuje RAMEDER také do zahraničí?

V současnosti dodáváme do evropských zemí Belgie, Dánska, Finska, Francie, Velké Británie, Irska, Itálie, Nizozemska, Norska, Lucemburska, Rakouska, Polska, Portugalska, Švédska, Švýcarska, Španělska, České republiky a Maďarska.

Náklady na přepravu do jedné z výše uvedených zemí budou vypočítány individuálně. To se vždy řídí hmotností a velikostí zásilky. Abychom Vám předložili nabídku, potřebujeme od Vás informace, které produkty si z našeho sortimentu chcete objednat a na jakou dodací adresu by mělo být zboží odesláno.

Prosím, kontaktujte nás na tento e-mail (info@tazne-rameder.cz). My Vám následně zašleme nabídku e-mailem. Platbu lze provést pouze bankovním převodem nebo kreditní kartou (Visa nebo MasterCard/Euro Card).

Dotazy k ochraně osobních údajů
Obdržím automaticky newsletter od RAMEDER?

Ne. V sekci „Můj účet“ se skrz „Přihlašovací údaje“ můžete přihlásit k odběru newsletteru nebo se také příp. odhlásit, pokud si ho již více nepřejete dostávat. Pro přihlášení odběru potřebujeme Vaši e-mailovou adresu.

Jsou moje osobní údaje chráněny?

Ano. U RAMEDERA je bezpečnost na prvním místě, přičemž klademe velký důraz na ochranu Vašich osobních údajů. Vámi uvedené údaje používáme pouze ke umožnění zpracování Vaší žádosti a abychom Vám umožnili příjemné nakupování.

Jak jsou chráněny moje osobní údaje?

Pokud u nás např. zadáte objednávku, potřebujeme pro její zpracování Vaše jméno, adresu odeslání, Vaše telefonní číslo, e-mailovou adresu, případně číslo kreditní karty s datem ukončení platnosti a ověřovacím kódem. S tímto můžeme zpracovat Vaši objednávku a Vás informovat o aktuálním stavu objednávky prostřednictvím e-mailu nebo v naléhavých případech telefonicky.

Pokud si to budete přát, můžeme použít tyto údaje, abychom Vám aktivovali rychlý přístup. Pomocí registrace pro rychlý přístup můžete Vaše pozdější objednávky zadat plynuleji a jednodušeji.

Pokud budou údaje zpracovány v rámci našeho zpracování dat za účelem zlepšení našeho zákaznického servisu nebo z technických důvodů v rámci firmy RAMEDER, zajistíme, aby bylo plně zohledněno Vaše právo na ochranu údajů.

Co se stane s mými údaji?

RAMEDER o Vás dále neposkytuje informace jiným externím stranám, s vyjímkou společností, které jsou autorizovaným poskytovatelem služeb pro odesílání a dalších společností integrovaných do tohoto procesu.

Jak je u RAMEDERA chráněna informace o zákazníkovi?

Ke zpracování Vašich dat a informací používáme bezpečný způsob přenosu, takzvaný „Secure Socket Layer“ SSL přenos v platném zašifrování 128-Bit. Veškerá data, která jsou přenášena touto metodou, jsou zašifrována předtím, než jsou nám odeslána.

Při převodu do kódu budou zašifrovány Vaše osobní údaje jako jméno, adresa, číslo kreditní karty nebo bankovního účtu pomocí našeho bezpečnostního serverového softwaru. Díky tomu nemohou být přečteny Vaše údaje příp. informace neoprávněnými osobami v průběhu přenosu přes internet. K vymazání Vašeho uživatelského profilu můžete kontaktovat e-mailem naše oddělení servisní horké linky.

Co jsou cookies?

Cookies jsou inicializační soubory prohlížečů. Jsou to značky, díky kterým může centrální počítač (server) určit, zda zde uživatel už jednou byl. Díky tomu cookies usnadňují identifikaci surfujícího a zamezují opakovaným přihlášením. K odstranění cookies přejděte do Vašeho operačního systému, vyhledejte v odpovídajícím adrešáři cookie s názvem RAMEDER a ty odstraňte.

Získám na produkty RAMEDER také záruku?

Pro Vás jako soukromého zákazníka samozřejmě platí zákonná záruční doba 2 roky na všechny produkty.

Dotazy k produktům a technice
Který nosič kol mohu použít u hliníkového kulového čepu?

Všechny nosiče kol firmy MFT, Thule stejně jako Cykell mohou být namontovány na hliníkový kulový čep.

Mohu nadále používat moje tažné zařízení po poškození zadní části vozidla?

Po nehodě s poškozením na zadní části vozidla s tažným zařízením existuje podezření, že je tažné zařízení buď prohnuté nebo má vlivem nehody trhliny v materiálu. Vzhledem k nezaručené bezpečnosti je proto nezbytné po takové nehodě namontovat nové tažné zařízení.

Zadní blinkry na vozidle a přívěsu nefungují?

Pokud jste namontovali top tronic elektropřípojku a došlo k výše zmíněné chybě, je obvykle důvodem chybějící trvalý proud pomocného relé. Prosím, zkontrolujte to. Pokud se trvalý proud dotýká pomocného relé, kontaktujte nás e-mailem. Naši zaměstnanci Vám pomohou objasnit tuto záležitost.

Součástí mé dodávky elektropřípojky nebylo kontrolní světlo C2?

Všeobecně je při doručení relé elektropřípojky součástí kontrolní světlo C2. V případě, že tomu tak není, kontaktujte nás, prosím, e-mailem, abychom Vám kontrolní světlo mohli zaslat.

U Top-Tronic nebo Databus elektropřípojek není kontrolní světlo C2 potřebné. Proto také není součástí dodávky.

Co mám dělat, když ovládací zařízení mé elektropřípojky hučí?

Zde je potřeba zkontrolovat, zda je Váš přívěs vybaven zadními mlhovými světly, protože ovládací zařízení rozezná přívěs přes zadní mlhové světla. Pokud ta na přívěsu nejsou k dispozici, musí se dovybavit.

Co mám dělat, když při přezkoušení zařízení pro kontrolu diod elektro systému všechno „barevně“ svítí?

Zařízení pro kontrolu diod není vhodné z důvodu nepatrné zátěže pro testování. Musí být zatíženo 21 watty. Za tímto účelem Vám nabízíme náš tester zapojení osvětlení.

Nabízí RAMEDER i elektropřípojky pro importované vozidla z USA?

Tyto elektropřípojky v sortimentu nevedeme z důvodu odlišně sestavených řídících jednotek palubní sítě a zapojení amerického osvětlení.

Jaká vzdálenost je potřebná od tažného ramena k nárazníku (rozměr prostoru)?

Vzdálenost od nárazníku vozu do středu kulového čepu musí činit 6,5 cm. Výška od země do středu kulového čepu musí být v rozmezí 35-42 cm ve stavu zatížení vozidla.

Na těchto webových stránkách jsou používány soubory cookie pro uživatelsky přívětivou úpravu webových stránek a optimální přizpůsobení Vašim potřebám, k provedení měření rozsahu, k vyhodnocení návštěv webových stránek za účelem marketingu a optimalizace stejně jako zobrazení vhodného obsahu a reklamy. Podrobnosti o použitých souborech cookie a možnosti jejich odmítnutí naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.
Používáním našich webových stránek vyjadřujete svůj souhlas s používáním souborů cookie.

Zobrazit nápovědu